donderdag 15 januari 2009

Leeskringen Almelo en omgeving

Graag wil ik het netwerk Leeskringen Almelo en omgeving onder uw aandacht brengen, een initiatief van mijn collega Henri Schoemaker van de bibliotheek Almelo.

Bibliotheken zien elkaar niet als concurrenten. Integendeel, we proberen zoveel mogelijk samen te werken. We wisselen ervaringen met elkaar uit en maken graag van elkaars kennis gebruik.

Ik ben zelf niet actief in een leeskring, maar als bibliothecaris moet ik natuurlijk wel op de hoogte zijn van het aanbod aan boeken, tijdschriften en andere media. Daarnaast lees ik in mijn vrije tijd ook graag romans. Op mijn nachtkastje ligt nu Benjamins bruid van Yvonne Keuls. Als ik het uit heb, zal ik er in deze bieblog aandacht aan besteden.

Vanwege mijn interesse in boeken, ben ik dan ook onmiddellijk lid geworden van de Leeskringen Almelo en wil hier graag reclame voor maken.

De volgende korte informatie heb ik van de website Leeskringen afgehaald:

"Welkom op het netwerk voor leeskringen en lezers uit Almelo (en omgeving). In dit netwerk kunnen leeskringdeelnemers en lezers informatie uitwisselen over alles wat met lezen, boeken, literatuur te maken heeft. U kunt zelf via het forum informatie toevoegen.
Heeft u bijvoorbeeld een goed boek gelezen? Geef het via het forum door aan anderen, of schrijf een korte recensie over het boek.
Doe mee!"


Doet u ook met me mee? Schrijf u in door hier op te klikken. U kunt ook op de banner Leeskringen rechts in de blauwe balk klikken.
Wie weet tot ziens bij Leeskringen Almelo en omgeving!

1 opmerking:

Bibliotheek Hardenberg zei

Een mooi weblog waarmee je mooie en interessante dingen onder de aandacht brengt. Petje af!